Pagina's

zondag 24 april 2011

Geheimpje!

Niet verder vertellen!
Niet verder vertellen!
Je houdt goed je mond, hoor
'het is een geheim!
'k Vind goed, dat je luistert,
maar niet, dat je fluistert,
ik plak je mond dicht met een druppeltje lijm.

Niet verder vertellen!
Niet verder vertellen!
Je mag het niet zeggen,
ik vind het niet goed.
Als de mensen het wisten
dan gingen ze twisten,
en als ik dat zie dan verlies ik de moed.

Niet verder vertellen!
Niet verder vertellen!
Je moet blijven zwijgen
omdat ik het wil.
Nee, nee, kleine Jantje,
gebruik je verstandje:
Je mag het niet zeggen, toe, wees nu maar stil.

Niet verder vertellen!
Niet verder vertellen!
Ik zeg het niet meer, hoor,
het is nu genoeg.
Geheimpjes verklappen
dat kan ik niet snappen.
Niet verder vertellen, omdat ik het vroeg.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten