Pagina's

maandag 11 april 2011

Els de Schepper - Treur niet



Dit was geen afspraak voor altijd, dit was niet voor het leven; Het was een onbezonnen reis, ze had geen doel, geen leven. Het was een vluchtig paradijs, niet iets wat tot ons doordrong. Het was een vluchtig paradijs, ze had geen doel, geen oorsprong. Jij leidt jouw leven en ik dat van mij. Maar dit blijft van ons allebei… een paar seconden geleden

Liefste treur niet als je me niet weer ziet. Weet dat je me bij blijft voor altijd. Liefste treur niet, weet dat dit nooit fout liep. Deze liefde leeft voorgoed in mij. We dreven samen naar het vuur, tot aan de diepste einder. Een reis zo tolmeloos en puur, ik voel je zo dichtbij me. Zei jij tot ziens of toch vaarwel? Was dit een open einde? Het maakt niets uit, het is niet van tel.. Ons valt niets te verwijten. Zoveel genoten. Meer dan volmaakt. Weet dat ik jou niet verlaat.!

Liefste treur niet als je me niet weer ziet. Weet dat je me bij blijft voor altijd. Liefste treur niet, weet dat dit nooit fout liep. Deze liefde leeft voorgoed in mij. Oooh… wat een nacht. Jij was mijn held, mijn leven. Oooh… wat een nacht. Dit werd veel meer dan dit kon zijn… Lalalal… Liefste treur niet als je me niet weer ziet. Weet dat je me bij blijft voor altijd. Er gebeurt iets, als ik je voor mij zie. Iets dat in mij leeft en nooit verdwijnt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten